mandag 19. desember 2011

vi satt på fridays. det var mange mennesker til stedet. kelneren var ganske digg, og vi godsnakket oss til å bare bestille en nachos på deling, selvom det var spiseplikt for alle. Jeg tok en kaffe, mens helfjord, gulbrandsen og håvard tok en Cola. Vi kom i god kontakt med kelneren, og vi fant ut at hun var fra Bergen. "Byen er bergen og laget er Brann" stod det på ryggen. Det var også et hjerte på ryggen hennes som det stod "Jeg elsker deg". - jeg tolket som om hun elsket MEG, men det var ikke tilfellet. Hun hadde allerede gitt bort hjertet hennes til en annen. Jeg var i sjokk og sorg, men med en god kaffetår helbredet det det psykiske knekken jeg hadde gått på. vi måtte alle på do, men det kunne vi ikke, vi gikk en og en. Da jeg skulle betale for mat og drikke, fungerte ikke kortet mitt, jeg gikk nok en gang på en historisk knekk, hva skulle jeg gjøre nå!? måtte jeg vaske opp kanskje, litt som i de Amerikanske dårlige klissete filmene, der kjærestepar er ute og spiser, men må vakse opp på bakrommet for å betale for seg. MEN neida, slu som jeg er hadde jeg gjemt mine største lapper godt nede i lomma. jeg dro frem en høvding og Linn Pinn Sukkerspinn som kelneren vår kalte seg på nok en button (som btw hang på brystet hennes, hmm det var nok ikke tilfeldig!wooop wooop) hun ble sjokkert, hu var nok ikke vandt med slike unge karer med store høvdinger i Tigerstaden. velvel, det var min halvtime!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar